I G i

IPS Vial I G b proiektuak

e-Miles auto elektrikoa

e-Miles mugikortasun irtenbide berritzaile, inklusibo eta iraunkor gisa aurkezten da. Kuatriziklo hedagarri bat da, aurrealdetik sartzen dena mugikortasun urriko pertsonei sarbidea errazteko eta bere piezak 3D inprimatzean egiten diren. IPS Vial The e-Miles Companyrekin elkarlanean aritzen da e-Miles auto elektrikoaren prototipoa hirigune ezberdinetan ezartzen.

Inca RECON Proiektua

InCa Recon proiektua Eskualde Garapenerako Europako Funtsak (FEDER) kofinantzatu du, garapen teknologikoa, berrikuntza eta kalitatezko ikerketa sustatzeko helburuarekin. Espedientearen identifikazio zenbakia: IDI-20190219
InCa Recon proiektuak helburu orokorra du trafiko-seinaleak eta informazio-seinaleak identifikatzeko tresna autonomo bat sortzea inbentario eta mantentze-aplikazio eraginkorretarako eta balio erantsiko zerbitzu berrietarako. InCa Recon proiektuak duen erronka nagusia deep learning eta irudiak prozesatzeko teknika ezberdinetan oinarritutako algoritmo hibridoen multzoa sortzea da, proposatutako helburuari erantzuteko. Algoritmo-multzo honek zirkulazio-seinaleak eta norabide-seinaleak ezagutzeko soluzio teknologiko oso bat osatuko du, gaur egun merkatuan edo literatura zientifikoan eskuragarri ez dagoena.
  • APPARCCO proiektua

    Apparcco proiektua Zientzia, Berrikuntza eta Unibertsitate Ministerioak kofinantzatu du Ikerketa eta Berrikuntza Zientifiko eta Teknikorako Estatuko Planaren barruan, 2017ko Erronkak-Lankidetza deialdian Espedientearen identifikazio zenbakia: RTC-2017-6555-4
    APPARCCO proiektua aparkalekuaren prezio-politika dinamikoa ezartzen duen plataforma bat sortzeko helburuarekin jaio zen, gune ezberdinetako kutsadura eta trafikoaren egoera kontuan hartuta eta espazioen monitorizazio sistema bat garatzeko, behin betiko kostu eta zehaztasun-baldintzak beteko dituena. merkatu honen aireratzea. APPARCCOk hirietako isuriak eta pilaketak murriztuko ditu gainazaleko aparkalekuen prezio politika dinamiko baten bidez, zeina erabiltzaileei bidaia hasi baino lehen jakinaraziko zaie aplikazio baten bidez, aparkaleku jasangarriko plataforma batean integratuta, irrati-frekuentzia baten bidez okupazioaren informazio zehatza sortuko duena. sistema, airearen kalitatearen eta trafikoaren datuak sartuko ditu, etorkizuneko okupazioa kalkulatuko du eta business intelligence tresnen bidez lortutako onurak kuantifikatuko ditu.
    Proiektua DENAK BATEAN
    All In One proiektua Ekonomia eta Lehiakortasun Ministerioak kofinantzatu du 2016 Erronkak-Lankidetza I G b deialdiaren estatuko programaren barruan. Espedientearen identifikazio zenbakia: RTC-2016-5479-4
    All-in-One-k informazio trafikoa kontrolatzeko plataforma integratua, kostu baxua eta zabala garatu du. Plataforma honek ibilgailuak zenbatzeko radar bat eta hardware eta software integrazio-arkitektura berritzaile batean oinarritutako Bluetooth identifikatzaile bat ditu. Trafiko sentsore berri honek eskaintzen dituen datuek trafikoaren informazio maila berri bat sortuko dute, besteak beste, jatorri-helmuga (OD) matrize absolutuak eta bidaia-denbora haztatuta eskaintzen dituzten kontaketaren eta ibilgailuen identifikazio-neurri bateratuak eskainiz. Horrek oso aurrerapen esanguratsua suposatzen du, trafiko-kudeatzaileak ez duelako bakarrik jakingo, adibidez, zein den sareko puntu batera une jakin batean iritsiko den ibilgailuen ehunekoa (OD matrize tradizionala), baita haien kopuru zehatza ere (OD absolutua). matrizea). . Horrela, eskuragarri dagoen informazio berria geo-espazialki irudikatuko duten InCa bezalako GIS sistemetan erabili eta aurkeztuko da, baita bere edukien adierazgarritasun mailarik handiena lortzeko tresna bisual aurreratuak ere.

    Urbanet proiektua

    Urbanet proiektua Industria, Energia eta Turismo Ministerioak kofinantzatu du, 2008-2011 Zientzia Ikerketa, Garapen eta Berrikuntza Teknologikorako Plan Nazionalaren barruan. Espedientearen identifikazio zk.: TSI-020100-2011-122
    Paragrafo berria URBANET: Informazioaren eta Komunikazioaren Teknologiak hiri-azpiegituren mantentze-lanetarako Herri Administrazioen prozesuetan integratzea. Proiektuaren helburua tabletetan eta cloud computing-ean oinarritutako soluzio teknologiko baten bideragarritasuna aztertzea da, Administrazio Publikoen prozesuetan hiri-elementuak kudeatzeko eraginkortasuna hobetzeko. Helburua honako helburu nagusi hauetan egituratzen da: Tableta gailuen landa-tresna gisa erabiltzeko gaitasunak aztertzea eta beste gailu mugikorretatik bereiztea. Administrazio Publikoen prozesuen azterketa eta landa lanetan tabletak erabiltzeko egokitzapena. Hodeiko informatikaren aukeren azterketa eta bere erabilera tabletetan oinarritutako soluzio batean landa-lana egiteko. Landa-lanerako tabletetan oinarritutako soluzioak merkaturatzeko aukeren azterketa. Tablet batean software tresna bat ezartzea, benetako landa-lanaren erabilera-kasu baterako. Ondorio orokor gisa, tablet gailuetarako software-tresnak garatzeko eta merkaturatzeko oinarriak ezartzea aurreikusten da, hirigintza-elementuen kudeaketarekin lotutako Administrazio Publikoen prozesuak hobetzea ahalbidetzen dutenak: Eremuan sortutako informazioa zuzenean informatizatzea Saihestuz. akatsak transkripzioan Langileen denbora aurreztea Paperaren kostua murriztea Sistema informatikoetako informazioaren eguneratzea bizkortzea

    Proiektuaren Istripua0

    Accident0 proiektua Industria, Turismo eta Merkataritza Ministerioak kofinantzatutako Telekomunikazioetarako eta Informazioaren Gizarterako Ekintza Estrategikoko proiektu eta ekintzak burutzeko laguntzen barruan kokatzen da, Zientzia Ikerketa, Garapen eta Berrikuntza Teknologikorako Plan Nazionalaren barruan. 2008-2011. Espedientearen identifikazio zenbakia: TSI-020100-2009-735
    ACCIDENT0 istripu-kausak erauzteko tresna (HECA) eratzen du, erregistro historikoetan oinarritutako istripu-tasa eredu zehatzak lortzeko aukera ematen duena eta honako hauek barne hartzen dituena: • Istripu-tasaren aldagai garrantzitsuak identifikatzea • Aldagai horien arteko interakzio konplexuak (ez-linealak) identifikatzea. . • Ereduaren inbertsioa, hau da, istripuak murrizteko helburu nagusiak adierazten dituen aldagaien multzoa zehaztea, haien arteko erlazio konplexuak kontuan hartuta. Istripu historikoen datuetatik abiatuko gara, BOEn argitaratutako formularioaren arabera lortutakoak. 9.000 erregistro baino gehiago eta 82 eremu ezberdin ditugu, errepideari, ingurumen-baldintzei, istripuaren egoerari, larritasunari eta esku har dezaketen giza faktoreei buruzko informazioa biltzen dutenak. Datu mota askotarikoak prozesatzea oso zaila da. Accident0 InCa-n modulu gisa integratuta dago mapa tematikoak, kontsulta estatistikoak eta abar sortzeko tresna multzo batekin batera.

    HECA aplikazioa

    HECA aplikazioa istripuen kausa erauzteko tresna bat da, erregistro historikoetan oinarritutako istripu-tasa eredu zehatzak lortzeko aukera ematen duena.

    HECA Azterketa Deskribatzailea

    Datuen osotasunaren edo horien iragazi multzoen oinarrizko analisi estatistikoak dira: barra-grafikoak eta aldagaien banaketa bateratua.

    Irudikapenari buruz

    Kasu gehienetan kontrol-neurri batzuk aplikatuz konpon daitezkeen arazoak detektatzeko aukera ematen du: segurtasun-neurriak areagotzea, errepide batzuen trazadura aldatzea, etilometroen kontrolak egitea, etab. Adibide sinple bat alkoholarena da: aztertutako datuen arabera, larunbata eta igandea gehiegizko ordezkaritza daude alkoholaren presentzia duten istripuen aldean. Beste analisi asko egin daitezke tresna intuitibo eta indartsu honekin.

    Gehienezko irabazia

    Arrisku-faktore baten gehiegizko ordezkaritza ikusita, komeni da galdetzea zein izango litzatekeen gehieneko istripu-kopurua gutxituko litzatekeena, hori ekiditeko kontrol-neurri bat aplikatuz gero. Kopuru horri irabazi maximoa deitzen zaio, eta faktorea murrizteko kontraneurrien diseinuaren kostu/onura aztertzeko aukera ematen du.

    Clustering espaziala

    Trafiko-istripu batean parte hartzen duten aldagaiek korrelazio espaziala dute, eta bide-zatiak aldagai horien profilen arabera sailkatzeko aukera ematen du. Esaterako, zenbait errepidetan istripuak goizez eta arratsaldez kontzentratu ohi dira, lanera joan eta itzultzen diren pertsonen eguneroko fluxuari dagozkionak, eta beste eremu batzuetan istripuak asteburuetako lehen orduetan pilatu ohi dira. HECAn sartutako taldekatze espazialaren teknika berritzaileak aukera ematen du lokalean aztertzea, hau da, errepide zatietan, istripuekin lotutako zenbait aldagairen agerpena. Kontuan hartutako errepide-zatietako bakoitza istripu-tasaren profil tipiko baten arabera sailkatzen da.

    Korrespondentziaren analisia

    Korrespondentzia-analisiak bi aldagaiek izan ditzaketen balio ezberdinen 2D irudikapena egiten du, modu horretan aztertutako aldagaien kategorien arteko erlazioak ezagutzeko. Esaterako, lesioen aldagaiaren (kalteak, arinak, larriak, hildakoak) eta errepide motaren aldagaiaren arteko erlazioa aurki dezakegu.

    geoerreferentziazioa

    InCa-ren tresna estatistiko guztiek datu-basean dauden istripu bakoitza geoerreferentziatzeko aukera ematen dute.InCa-ren potentzial honek mapa tematiko konplexuak garatzea ahalbidetzen du, erabiltzaileak aukeratutako iragazkietan oinarrituta.

    Share by: